Продавець KMA ua розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
95 відгуків
+380677575766
УкраинаВолинська областьЛуцькпровулок Комунальний 4
Кошик

Оплата та доставка

УМОВИ ОПЛАТИ, ДОСТАВКИ ТА ПОВЕРНЕННЯ

1. ОПЛАТА

Безготівковий розрахунок:

Проводиться на основі рахунку-фактури, надісланого на електрону пошту. Оплату можна здійснити в касі відділення будь-якого банку або з поточного рахунку Вашої компанії.

Переказ коштів на картку:

Оплата замовлення здійснюється за допомогою переказу коштів на картку ПриватБанку. Ви можете здійснити інтернет-платіж через систему Приват24.

2. ДОСТАВКА

Доставка Новою Поштою:

Кур’єрська служба з найбільшою кількістю відділень у всіх регіонах країни. Швидка доставка, якісна упаковка товарів і багато інших переваг.

Доставка Delivery, SАТ.

Доставка вантажів з хорошим співвідношенням ціна / якість.

Доставка кур’єром (адресна доставка):

Доставка замовлення здійснюється не на відділення пошти, а на вказану Вами адресу. Вартість адресної доставки трішки вища і по часу – довша.

Доставка нашим транспортом:

У нас є власний парк вантажних автомобілів. При наявності вільної машини, можемо розглянути можливість доставки нашим транспортом. Також є можливість відправити кваліфікованого працівника для проведення пусконалагоджувальних робіт і навчання.

3. ЛІЗИНГ

Ми раді запропонувати Вам можливість купувати обладнання ще простіше за допомогою лізингової чи кредитної програми ПриватБанку.

Будь ласка, зателефонуйте нам за номером +38 (067) 822-68-75 для додаткової інформації чи напишіть нам в Direct, після чого наш менеджер обов’язково дасть відповідь.

4. ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

Що потрібно знати для обміну чи повернення товару:

  • переконайтесь, що з моменту покупки пройшло не більше 14 днів (вказано в чеку або гарантійному талоні);
  • детально опишіть проблему Вашому персональному менеджеру;
  • вкажіть зручний спосіб відправки;
  • виберіть зручний спосіб повернення коштів;
  • якщо у Вас гарантійна поломка і обладнання було у користуванні, Вам потрібно звернутися у сервісний центр. Контактний номер телефону: +38 (067) 822-68-75


Товар не підлягає поверненню:

  • пройшло 14 і більше днів з моменту покупки товару;
  • пошкоджена чи відсутня упаковка товару;
  • якщо товар отримав технічне пошкодження, яке не входить у гарантійне обслуговування;
  • якщо клієнт загубив чи не може пред’явити чек чи гарантійний талон.


Зверніть увагу!

Кошти за доставку товару, що повертається, не будуть відшкодовані.